Kendimi yetersiz hissettikçe buraya geliyorum. Aslan kucağımda uyurken, ağlarken, altını açtığımda ağladı diye ağlarken 😄 ah ah bugünler de geçer diyorum geçsin de istemiyorum ona hic kıyamıyorum ama acaba iyi bir anne olabiliyor muyum bilmiyorum… onu cok seviyorum ama o ağlayınca ne yapacağımı şaşırıyorum , emmediginde, kilo alımı az diye. Ne zormuş annelik