Kızımın 0-9 ay aralıginda olan bütün kıyafetlerini toptan satacagım çogu giyilmedi bile kızima aldım deprem olunca her şeyimizi bırakip gittik dondügümüzde de kücülmüşlerdi yani çoğunu giymedi düsünen anneler olursa kızımı uyuttuktan sonra fotoğrafları atacağım