mommymery Kızlar bebeğim 11 günlük memelerimde çok yara oldu yara dediğim yarık gibi ama çok felaket acıyor emzirdikçe düzelir diyorlar öyle mi birde lanshon kremini aldım kullanıyorum ama bir fayda da görmüyorum gibi tecrübeleriniz neler neler yapayım
Sbh38 Aynı durumu yaşadım emzirmekten korkuyordum artık her şeyi denedim gümüş kapak sayesinde geçti yaralarım