Momyofthesun Merhaba sonuçtan anlayanlar bakabilir mi? Sabah kan verdik ama eşim iş dönüşü gidecek baktırmaya ancak 🥺 https://mutluresim.com/images/2023/12/23/n9eISd.jpg](https://)
Khgs08 Momyofthesun kanda enfeksiyon var farenjit bademcik yada kulak yolu iltihabı olabilir bu yüzden değerler böyle cıkmıs basit bir antibiyotik ile geçer
mormenekse12 Momyofthesun hastalığa bağşı yükselmiş değerleri hastalık bitince düzene girer. aşırı yüksek ya da düşük değiller ilaçla düzelir
Momyofthesun mormenekse12 teşekkür ederim 2 gündür ateşini düşüremedik dün gece antibiyotiğe başladık boğaz enfeksiyonu dedi 3 doktor da.
sahrabalam2 Herhangi bir hastalık geçiriyorsa değerleri böyle çıkması normal çok uçuk değil enfeksiyon olur öksürük olur ateş olur yakın zaman da kullandığı ilaçlar olur bu şekilde çıkmasına sebebiyet verebilir korkmayın
Momyofthesun sahrabalam2 evet şiddetli bir boğaz enfeksiyonu geçiriyor çok korkuyorum gözünü bile açamıyor ateşi yükseldiğinde yavrum. Teşekkür ederim bilgi için
Momyofthesun Khgs08 teşekkür ederim doktor da normal demiş zaten boğaz enfeksiyonu geçiriyor maalesef 🤧