KayraVeAnnesi_06 Gamzeliff Hayır değil teyzem Tayyar özün almıştı o daha eksi ve şurup gibi bir tadı var Ben oğluma kullanıyorum seviyor
maysa-19 Gamzeliff özü ayrı pekmezi ayrımı bilginiz varmı bende kızım için arıyorum astımı var doğal şeylerle güçlendirmek için bakıyorum.özü ile pekmezi farklı seymi
Gamzeliff maysa-19 bilgim yok canm benm bebeğimde de kansızlık var şuan istah yok onun için bakıyorum dün bey organik mixe başladık verdm umarm sever sende bir bak istersen canm,ben harici arada karadut suyuda vereyim istedm faydalı diye okudum çünkü
livanurvealpinannesi61 Gamzeliff Zühre ana ve weefood marka kullanıyorum weefood marka aşırı tatlı oğlum sevmiyor Zühre ana karadut özünü seviyor hafif mayhoş güzel diğerleri aşırı tatlı içmiyor oğlum
Masal0203 Soldansoldangeliyorlar bu markayı almayı bende düşünüyorum da siz mamalarına mı katıyorsunuz su ile sulandırıldığın da tadı nasıl pekmez gibi mi karadut tadı geliyor mu acaba
Gamzeliff Soldansoldangeliyorlar ya ben onun ürünlerinde.almstm karadut özü olduğunu bilmiyordum tadı nasil canm bir baksyim
Baharbek Gamzeliff Köyceğiz ve Zühre ana kullandım ikisi de güzel bitince wefood deniycem sulandırıp meyve suyu yapıyorum
Gamzeliff Baharbek köycegizi de gördüm canm baya yorum var Zühre ana koycegiz ve wefood birinden birini deneyim diyorum bakalm