Arkadaşlar ekonomiyi biliyorsunuz ellerinizden öper 10 aylık olacak bir kızım var asgari ücretle çalışıyor eşim sabah 7 akşam 7 ve yetmiyor kredi kartlarıyla evin ihtiyacını alabiliyoruz bu sefer kredi kartı geliyor ödeyemiyoruz.Zaten yaşamıyoruz gezmiyoruz tozmuyor kıyafet bile alamıyoruz benim evden paketleme işi yapıp evime destek olmam lazım yapan varmı varsa tarsusta yaşıyorum.İnternette var ama çoğu dolandırıcı.Yapan varsa ve benimle irtibata geçerse çok sevinirim buna ihtiyacımız var…🙏🏻