el1zanbebek Buraya kutlamali fotoğrafla gelmeyi çok isterdim ama bebeğimde bende hastayız 😓 iyiki doğdun canım kızım ❤️
KDE Mutlu sağlıklı yıllar minik kuzucuğa ❤️ Çok geçmiş olsun nice yılları var daha inşallah o zaman telafi edilir ☺️🙏🏻