Bebekleriniz neler yapıyor kizlar.tutunup kalkmaya başladı mı? Kızım benim üstümden tırmanıp ayaga kalkıyor ama henüz tek başına kalkmış değil.koltukda sıralama yapıyor,yürüyor yani.gel,hadi,mama,dede arada meme,baba gibi şeyler söylüyor.ama son 2 gündür aşırı iştahsız.kahvalti yapmıyor mama 60 CC anca içiyor.ogunlerini güzel yerdi ya hiç yemiyor yada 3 4 kaşıktan sonra ağzını açmıyor.birde bu ayda aşı varmı ?