Merhaba,
Kızım 5 aylık, anne sütü ile besleniyor. İlk aylarda ek olarak mama vermiştik çünkü hastaneden çıkarken kilo kaybı normalin üstündeydi. Daha sonra kilosu normale yaklaştı ve doktoru mamayı kesti. Şuan gün içinde sıkıntı olmuyor ama geceleri sanki doymuyor. Bazen yarım saatte bir uyanıp emmek istiyor. Deliksiz 2 saat uyuyamaz oldum. Doktoru bu ay kilo almasına bakıp ek gıdaya başlayıp başlamamasına karar verecekti. Acaba gece uykusuna geçmeden hemen önce mama yapıp versem bu sayede uyanma sıklığı azalır mı? Yani en azından 2-3 kere uyansa ben yine emzirmeye devam ederim sonuçta belki sütüm de gelmiş olur. Ne düşünüyorsunuz?