sibelkrds tadım tek bir ürünü belli miktarlarda yedirerek yapılır. Labne cicibebe pekmez karışımı ile tadım olmaz. 3 gün arttırarak yoğurt denenir, sonra ki 3 gün arttırarak havuç, sonra 3 gün Patates vs vs şekilde ilerlenir. Ayına göre mevsim sebzeleri tadımı bitince, ayına uygun olan mevsim meyvelerinin tadimina geçilir. Bu süreçte tadım yapılan sebzelerden çorba püre vs hazırlanır yedirilir. Yani tadım yapıyor olabilirsiniz 1 2 çay kaşığı yediriyor olabilirsiniz ama bu seferde yedirdiğiniz besinler yanlış maalesef. Kabızlık konusuna gelince ek gıdaya 6.ayda başlayan bebeklerde zaten kabızlık yaşıyor tadım yaptıkları halde, çünkü midelerine hiç bilmedikleri besinler giriyor. Biz 6.ayda başladık ve 7.ayda kabızlık yaşadık. 4 buçuk aylık bir bebeğin ek gıda tadımlarında kabız olması çok normal, sizin yedirdiğiniz besinlerle kabız olması daha da normal.