diloscum Kızım 18 aylık çok iştahsız ve bağışıklığı çok düşük ne kullanabilirim bunun için doktorlara sorduğumda d vitamini anne sütü diyor ben bunları zaten kullanıyorum. Kızım çok sık hasta oluyor. Litfen fikirlerinize önerilerinize açığım…