Liliyy 2 3 gündür başladım hep üstünü ıslattı falan bir kere büyük çişini yaptı sonra çişini tutmaya başladı sabahtan beri kıvranıyor ağlıo çiş çiş diyo lazımlığa oturmuyo bezini taktım onada yarm yarm yapmş napcam böle Bi akıl verin
Barok Liliyy oğlum 5 yaşında halaa çisini saatlerde tutar en son gidecegi zamanda mutlaka altına kaçırır sinir oluyorum ama bende bir çözüm bulamadım
Liliyy Liliyy bizimki bu durumdan rahatsız çok belli ağlıo durmadı evde babası parka götürdü yanlşmı yaptm diye korkuyorm