Feyzakarhn sizi üzer mi bilmiyorum ama normal değil. Bebeğiniz sürekli sizinle olursa özgüveni kırılabilir, genel hayatında sürekli size ihtiyaç duyabilir daha da kötüsü asosyal olabilir. Kendiniz için değil bebeğiniz için sık sık onun sosyalleşmesine, başka insanlardan gelen sevgiyi, başka insanlara duyulan sevgiyi tatmasına, dış dünyadaki diğer insanların da onu kucaklamasının ona zarar vermeyeceğini öğrenmesine destek olmak zorundasınız.