MamaTeacher 15 aylık nöbet geçirdi . Tüm vücudu kasıldı gözler tavana dikildi soluk durdu eller yumruk ve ağızdan köpük geldi
Bhrmcnr16 MamaTeacher bilmem mi yeni tutulduk bizde oğlum sünnet sonrası oldu sabahsı öldüö dirildim saat kaç oldu yatmadım bakıyorum nefes alıyormu diye çok çok zor
MamaTeacher Bhrmcnr16 bu durum geçici midir peki sonraki yaşantısını etkiler mi sağlıklı bir insan olurlar mı
Bhrmcnr16 MamaTeacher Şuan bi sıkıntısı yok hamdolsun Allahım yaşatmasın devleteki doktorumuz bu durumun geçici olduğunu söyledi düzenli ilaç kullanımında 2 yıl içinde bittiğini Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻
Bhrmcnr16 MamaTeacher hiç bu düşüncelere girmiyorum ve epilepside nöbetlerinde zekayı beyin hasarını etkileyen birşey olmaz denildi