Iyi geceler anneler
Soz konusu evet kilo hepimizin caninin slklLdigi ama bir turlu cesaret edip yazamadigimiz.
Yurtdisinda kaldigim icin zirt birt istedigim vakit doktormus ebeymis gidilmiyor hal boyle olunca insan evhamlaniyor dostdan akrabadan duyduklari olunca hele ki soz konusu bebek kilosu olunca.
Buraya kiyas yapmak icinmi yaziyorsun diyenler vs ugrasamiycam ama artik cildircam her gelen bu bebek zayif mi sanki diyor 2. Cocugum tecrubem var yok degil bebegimin kilosu benim kafami karistiriyor kilosu bana gore iyi ama bakinca bebegime oyle kilolu bir bebek degil etraf oyle diyincede uzuluyorum 1,5 aydir tek emziriyorum oncesi zor surec gecirdim meme reddi ile. Suanda 3 ay 9 gunluk. Kilosu normalin biraz ustunde (yazip sildim gorupte uzulen anneler olmasin diye)
Sizinde kilosu biraz nornalin ustunde olupta, gostermeyen bebekleriniz varmi 😫