sema_068 1 yaştan itibaren sorun olmuştu bizde de. Bazen 7 8 gün yapamadığı oluyordu korkudan kendini sıkıyordu acıyacak diye yapmiyordu. Cocuk cerrahina gittik 2 kere hemde. Hem makat catlagi hemde popo deligi olmasi gerekenden biraz darmış ve 2 cm mi ne geride mi o tip birşey söylemişti unuttum çok oldu. Bir suru krem, solusyon, oturma banyosu neler neler. Hepsi geçici çözüm oluyordu. Bi ara rahatlar gibi olup belli süre sonra tekrar ediyordu. Şuan 5yasina girecek 20 gün sonra hala tam düzelmiş değil yani. Üzülüyorum valla kan ter içinde kalıyor çocuk. Bir tam anlamıyla duzelemedi gitti