ayatmaca 1 aylık bebeğim var enfeksiyon olduğum için emziremiyorum ilaçlardan dolayı sma comfort sma optipro kullandım dışkısı sıvıydı sürek li ağlıyor, uyumuyor, gazı çıkmıyordu, kusuyordu kasıyordu kendini mamayı değiştirdik 3 gün oldu hipp geçtik dışkısı katılaştı, gazı kolay çıkıyor ama kusması devam ediyor bazen biberonu ağzından itiyor Bi yudum alıp ağlamaya başlıyor, çok kasılıyor kırp kırmızı oluyor yarayıp yaramadığını nasıl anlarım ilk çocuğum deneyimsizim