maysa-19 aslında yağ değilde burun içini nemlendiren sprey yada nazal nem gibi şeyler kullanın burnu nemlenince akmaya başlayacak ve çocuk rahatlayacak eczaneye sorabilirsiniz ,yağlar daha çok tıkar keskin kokuyor çünki ,yada deniz suyu içeren burun spreyi de olur uzun süre kullanmanız lazım bir günde açmaz belki ama zamanla komkaları küçültür ödemi azaltır ..bağışıklık için en önemli şey takviye değil suan piyasadaki takviyeler vitaminler o bu su hepsi dandik içerikleri çok zayıf !gerçek anlamda çok iyi takviyeler var ama Türkiye’de ulaşmamız çok zor holistik doktorlar biliyorlar o takviyeleri ama şunu söyleyebilirim en iyi bağışıklık ;spor yapmak ve çocuğun stressiz olduğu mutlu bir ortam ,içeriğinde katkı bulunmayan gıdalar tüketmesi ve vücutta biriken toksini azaltan (hacamat ,burzek ,lahana suyu ,) gibi şeyler yaparak vücutta biriken toksinlerden arınınca karaciğer ve bağışıklık sistemi
daha düzgün çalışmaya başlayacak hiç pekmez arayışına girmeyin derim