Guzelanne19 ya normal aofra bezi tarzi ortaboy buyuklukte kareli bezlerm vardi hazir satin aldgm yada ewinizde warsa degerlendreblirnsiz..yikayıp kurutup koyuyorum sariyorum..ama yikanmadan koydklarm daha uzun sure kaldi lazim.oldkca alıp kullancagim kadarini koyuyorum..yada sebzelk ksmina altina bez serin ustlernede koyablirsniz direk..blmiyorum ama curumuyor bitene kadr kullaniyorum ben bu şekilde..dereotlari sarariyor onlar uzun kalmiyor sadece onunda yapisi oyle curumuyor neticede sarariyor uzun bekletil.iyor haliyle..digerleri gayet dayanikli…