bencorapkadiniyim Kızlar 14:00 sınav var açıköğretim.kizimi daha gidip kayınvalide bırakacağım.Esim telefon falan götürme dior ilk defa gireceğim için soruyorum siz nasıl yaptınız
Cennetkokulum___ bencorapkadiniyim Telefonu zaten alıyorlar para karşılığı sahip çıkmak için. Ben de yalnız gittiğim zaman öyle yapmıştım. Ama çocuğum yoktu o zaman. Siz şimdi annesiniz sınav sonrası eve gidene kadar iletişimde olmak isteyeceksiniz. Bu şekilde yapın bence
Ezgikrkl bencorapkadiniyim Küpe yüzük saat telefon gibi şeyleri kesinlikle içeriye sokmuyorlar mecburiyetten bırakıp gideceksiniz yada oradaki güvenliğe filan birakabilirsiniz
elmaliturtam bencorapkadiniyim okul etrafındaki kırtasiye bakkal falan emanet alınır diye yazıyor camına zaten oralara bırakabilirsiniz.
_Goktugunannesi__ bencorapkadiniyim okulun kantinine veya yakınındaki bakkal Cafe tarzı yere emanet edebilirsiniz çok bi ücret alıcaklarını sanmıyorum ama okulunuz uzak değilse eve de bırakabilirsin
Cennetkokulum___ bencorapkadiniyim Ben dört sene falan oldu.. 20 lira vermiştim o zaman. Görevli ayarliyolar bunun için. İsminizin yazılı olduğu kağıtla birlikte bir poşete koyuyorlar sınav sonrası paranızı verip telefonunuzu aliyosunuz. Ben hiç sıkıntı yaşamadım. Kontrol de ettim hiç bir şey olmadı ki zaten kilit şifresi vardı.
bencorapkadiniyim Cennetkokulum___ valla götüreceğim eğer almazlarsa bahçeye gomecem biliyorum saçma ama napim
Cennetkokulum___ bencorapkadiniyim olmadı rica edersiniz güvenliğe teslim edersiniz Yalnız geldim bir çocuğum var emanet bıraktım mecbur iletişim kurmak için getirdim. Sahip çıksaniz olmaz mı diye konuşursunuz. Ya da sınav saatinden bir iki saat önce gidin bir sorun yakın mı yeri?
-ikizlerim- Merhaba emanetciler oluyor genelde kantin emanet alıyor ücret karşılığı en son öyleydi değişmesiyse 🤗