zumra2 2 aylık bebeğim var 40ım çıktıktan sonra hiç olmadım 29 gün oldu akıntım da var 1 hafta önce gebelik testi yaptım tek çizgi bişey çıkmadı oğlumda hemen adet olmuştum ama kızım da olmadım daha çok korkuyorum
ilkaay0 zumra2 benimde ilk 40 gün kanamamm oldu. Sonra 5. ayda ilk adeti oldum. Şimdi iki aya bir oluyorum. 1 yıla kadar düzensiz olması normalmiş
Deletedmom_101 Korunuyorsanız korkmanıza gerek yok kızım 9 aylık olunca adet olmuştum ama korunmuyorsanız korkmakta haklısınız
Minmini zumra2 emzirme için salgılanan hormonlar regl döngüsünü değiştirir evet korunuyorsanız endişelenmeyin. Kimi kadın 40 ı çıkar çıkmaz oluyor kimi kadın 5 ay kimi kadın 2 sene sonra oluyor normal bir durum.
Elfkck Bende cocuk dogduktan 1 sene sonra oldum . Ama ben emziriyordum emzirmeyle alakası varmı bilemem . Doktorlarda 12 aya kadar olmassanız bir kontrole gelin diyor .
psikolojiksorunlu-ana Bende doğumdan 2 ay sonra oldum 2 aydır düzenli oluyordum bu ay olmadım daha spiral+ geri çekilme şeklinde korunuyoruz 🥺