Leblebilerinannesi Analar dayson a para yetiremeyince şöyle pratik bi süpürge arayışındaydım fantom a karar kıldım ama gel gör ki onunda artık birden fazla modeli var siz hangi modelini kullanıyorsunuz ve memnunsunuz ?
[silindi] Leblebilerinannesi Anam babam usulü eski modelini almıştım hamileyken çokta güzel işimi görüyor
OptimusPrime Leblebilerinannesi bundan var ama kullanmıyorum. 5 senelik evliyim ilk sene falan kullandım kenara koydum tepesinden azıcık kablosu çıkmış çocuk çekmiş sanırım. Sapasağlam ama ben çok sevmiyorum.
Iremylcnkya07 Leblebilerinannesi Dyson alamıyosan kablosuz uygun fiyatlı olanları var kablosuz al bence
Sincappp OptimusPrime ben bundan kullanıyorum aşırı memnunum normal ev süpürgemde fantomun yatay olanından ondan da çok memnunum bu dikey supurgem resmen hayat kurtarıyor hatta geçen anneme kendime yaptığım en güzel İyilik bu süpürge diyordum 😂 Leblebilerinannesi
Leblebilerinannesi [silindi] bu koltuk için turbo başlık satılıyor ya uyumlu mu onlara da kırmızı fantom
Dilruba_1 OptimusPrime ben de bundan almıştım 6 sene kadar evvel 89 mu 99₺ mi neydi hala maşallahı var 😅 Olsun yine de günü kurtarıyor ben memnunum emini gücü yıllardır hiç değişmedi ilk günkü gibi sapasağlam Bende robot bir de ekstra sulu süpürge var ama onları değil de genelde bunu kullanıyorum pratik olarak Ama uygun fiyatlı şarjlı süpürgelerde var dyson değilse bile onlara bakabilirsiniz trendyol indirimleri de oluyor
incitanem5 OptimusPrime Bende bunu kullanıyorum çok memnunum valla. 3 yıl önce 150 TL’ye aldım canavar gibi hala
Leblebilerinannesi Iremylcnkya07 çok araştırdım da onların da zamanla çekişi bataryası ölüyormuş hatta fantomun da var kablosuz bi süpürgesi memnuniyet de var memnuniyetsizlik de
Leblebilerinannesi Dilruba_1 işte kullanan varmı acaba 😂 onlara da baktım 5 bin den başlıyor ama memnun kalan kadar kalmayan da çok 😌
OptimusPrime Sincappp @Synmannesi @Dilruba_1 Hiç sevmiyorum ya parkeye yapışıyor sanki adam akıllı çekmiyor. Çektiğini arkadan toz olarak üflüyor bence. Ben günlük bile buyup süpürge açıyorum.
Leblebilerinannesi Sincappp ya benimde günlük süpürgem nilfix çok memnunum turbo başlıkla kullanıyorum ama onu haftalık temizlikte çıkartıyorum bu süpürgeyi mutfak ağırlıklı çocukların döküntülerini toplamak için düşünüyorum 😌
incitanem5 OptimusPrime Evet parke başlığı olsa iyi olurdu emiş gücü çok yüksek diye parkeye yapışıyor
Kerem_k1 Leblebilerinannesi evlenmeden önce ucuz diye bende çeyizime fantom Carbon c4000 almıştım çok memnunum. Annemin evdede günlük temizlik için ayaklı kırmızı olandan kullanıyoruz o da güzel.
Leblebilerinannesi Kerem_k1 o zamanlar 80 civarıydı fantomlar bende bim den fakir pembe dik süpürge aldım ama memnun değilim ☺️Annemde de kırmızı fantom var bozuldu artık 30 yıllık var 😂😂😂 işte bakalım baya hayranı var fantomun
incitanem5 OptimusPrime Ben yerinizde olsam ya bir yakınıma hediye ederim ya da satarım boş duracağına😌
Melek1921 Bende yeni fantom1200 aldım piyasaya göre iyiydi fiyatı 1145 tl çok güzel çekiyor pratik. Gönül ister bir dyson olsun ama buda kurtarıcı 😂
Leblebilerinannesi Melek1921 gönül dayson bosh karcehr ondan sonracıma miele buhar makinesi robot süpürge hepsini istiyor ama maddiyat ekonomi beni fantoma zorluyor 😂😂😂
beyoglu67 Leblebilerinannesi Ben bunu kullanıyorum çok memnunum. Döner baslikli ve tekerlekli ucu kolay kayiyor yerde Yapismiyor yere
littleflower beyoglu67 merhaba yatak başlığı var mı bu modellerin ve temizliği kolay mı makinenin hazensinin
Leblebilerinannesi beyoglu67 aslında benimde niyetimde olan bu ne yalan söyleyeyim stantı felan da oluyor bunun ama mavi sarı kırmızı koyu gri lacivert bi dünya model çıkmış kırmızı da biraz buna yakın fiyat olarak almışken bunu alayım dedim düşünüyorum ama ağırlıklı memnuniyet bu modele
Gupssse Leblebilerinannesi benim kullandigim fantom provac mi neydi ismi gayet iyi yani hali da ve parke de iyi geçiyor sadece kablo kısa yani sürekli odadan odaya geçerken priz değiştirmek zorunda kaliyrm onun dışında o meşhur modeli kv kulanıyor yere yapıştı mi kalkmıyor şahsen ben öyle güçlü değilim o yuzden o modeli tercih etmemistim
OptimusPrime Sincappp Olabilir, siz yaşamadınız memnun olabilirsiniz. Bende kendi fikrimi söyledim. Ben değilim.