Kızlar benim oğlum ekimin 5 nde yataktan düştü yanına gittiğimde ağlıyordu kucağıma alınca ağlayamadı nefesi kesildi vücudu gevşedi sadece gözlerinin beyazı gözüktü daha sonra tamamen gözlerini kapattı dişleri kitlenmiş zor açtık açınca tekrar ağlamaya başladı doktora gittiğimizde korkmuştur dediler gönderdiler 2 gün önce yine aynı şekilde düştü ama bu sefer yüksekten değil normal ayağı halıya takılıp düştü yani canı yanmadığına o kadar eminim ki aynı şeyleri tekrar yaşadık ağzını yine zor açtım doktora tekrar götürdüm kan ve tomografi çekildi temiz çıktı nöroloji görmesi gerek dedi başına gelen var mı bu arada oğlum 2 yaşına girecek şubatın sonunda nolur cevap verin