Kızlar sa size dün yaşadığım bir olayı anlatacağım.. Oğlumu arada oyun evine götürüyorum serbest oyun alanına. Dünde gittik .. Oğlum 2 yaşına yeni girdi. Oyun evinde 3 yaş grubunun atölye çalışması vardı dersleri bitti onlarda serbest oyun alanına indi. Bizim de onlar indiğinde son 20 dakikamız kalmıştı. Biz gittiğimizde çocuk yoktu oğlum yalnız oynadı. Neyse 3 yaş çocuklar indi 3- 4 çocuk. Oğlum onların eline aldığı oyuncakları çekiştirdi benim benim diyerek. Anneler hemen tepki gösterdi uzak dur kızım uzak dur oğlum ondan diye. Hatta bi kadın kızım vuracak gibi duruyor sen şiddete alışık değilsin uzak dur dedi. Ya o kadar sinir oldumki. Benim oğlum biraz yapılı ve uzun büyük duruyor yaşıtlarına göre. Akran mı sandılar anlamadım kendi çocuklarıyla ama sorunluymuş gibi tek tek biri deyince hepsi uzak dur demeye başladı çocuğuna. Bu kadar yobazlık olur dedimya. Sadece oyuncak paylaşamıyorlar bırakında paylaşmayı öğrensinle sonuçta o tarz yerler çocukların sosyalleşmesi için var. Bu arada bizim çevremizde hiç çocuk yok oğlum tek çocuk. Çok üzüldüm dün. O kadınlarla tartışmamak için zor tuttum kendimi. Ne kadar kendilerini bilmezlerdi muhattap bile olmadım sonra süremiz doldu çıktık. Ne yapmalıyım kızlar paylaşmayı öğretme noktasında😞