Bebeğim 4 aylık, geçtiğimiz aya kadar sadece anne sütü alıyordu o ay 300-350 gr aldığı için dr mama takviyesi alması gerektiğini söyledi 1 aydır mama destekli ilerliyoruz sağlık ocağına götürdüm mamanın yaradığını görmek için tarttırdım 800 gr almış gayet iyi fakat aklıma takılan deneyimli annelerden fikir almak istiyorum, hipp kullanıyorum kakası çoğunlukla sıvı ve sümüksü oluyor bu mamanın dokunduğunu mu gösterir sağlık ocağında ki hemşireye sorduğumda mama kullanıyorsan yapısı değişir dedi ama mukuslu kaka alerji belirtisi midir? 4. Ay kontrolüne bu hafta götüreceğim için doktora soramadım sizlerin de fikrini almak istiyorum.
Biberonla içtiği için şu günlerde de kafasını geriye atıyo mamayı tam bitirmiyo bazen lıkır lıkır içiyor sevip sevmediğini de anlamıyorum şaşırmış durumdayım, 2 farklı mama daha denedim onları hep kustu ya da içmek istemedi, ne yapacağımı şaşırdım.