2 gündür nasıl oldu anlamadım çok bozuldu uykusu ve çok inatçı oldu benimle.
Gece 3 te uyuyor sabah 10 da kalkıyor
Öğle uykusu gitti.
Birde emziği patladı emmek istemiyor onunla uyur normalde çiğniyor istemiyor atıyor uykusu var ama yatamıyor.
Bugün erken kaldıracaktım ama uyuyakalmışım 😒
Ve yemekte yemiyor