Süt arttırsın diye günde 2 defa promalt içiyorum helva yiyorum bestlak damla ve lactamil çay içiyorum hepsi fazla geldi sanırım vücudumda kaşıntılar başladı birinde okumuştum promaltı fazla içtiğim için vücudum reaksiyon gösterdi diye başına gelen var mı?