Hacerasaf bana göre en etkili yöntemi söylüyorum. Eczaneden izotonic serum ve şırınga alıyoruz. Şırıngaya serumu çekiyoruz. Bebeğimizin bir burun deliğinden sıkıyoruz, diğerinden akıyor zaten sümük. Ardından da burun aspiratörü ile çekiyoruz. Mis :) en güzel bu şekilde temizleniyor. Bunu yapmaya başta cesaret edememiştim serum fizyolojikle uğraşıyordum ama en iyi yöntem buymuş dedim denedikten sonra. Hasta olduğunda özellikle.