Esma_davut Kızlar sezeryan doğum yaptım bugün 53 günlük oldu ama halâ kanamam bitmedi afedersiniz bazen leke şeklinde bazende adet kanaması gibi oluyo ama çok değil pazartesi doktora gidicem ama aklıma takıldı sizce normal mi başına gelen var mı
Yassos Esma_davut Normal canım benim de uzun sürdü bazen bitti sandım tekrar başladı tam 60 gün sürdü doktoruma da sormuştum 60 gün sürebilir geçerse gel bakarız demişti .
Smyetugra Esma_davut bnmde tam 60 gün sürdü canım. Bende araştırmıştım doktora gittim hatta ama 3 aya kadar bile normal demişti sonrada kendiliğinden kesildi zaten
EymeninAnnesi0212 Bende merak ediyordum kaç gün sürüyor ben 13 günlüğüm daha ama süreci merak ediyorum
Esma_davut Yassos netten baktığımda 40-50 gün normal geçmezse doktora gidin yazıyodu O yüzden sordum Teşekkür ederim inşallah Benim kii de geçer bir sorun yoktur. Adet ağrısı gibi de ağrı oluyo sizde var mıydı
Yassos Esma_davut Zannetmiyorum bi sorun olduğunu ben de de bazen hafiften ağrı oluyordu geçici bir durum .
Eylusunannesi6 Esma_davut belki inanmayacaksın ama ben doğum yapalı bugün 100 gün oldu hala kanamam oluyor. 3,4 gün olmuyor biraz oluyor 1,2 gün sonra bir daha bazen her gün bu 100 gündür böyle