kızlar ben prematüre bebek annesiyim tam 35 haftalık doğdu doğal olarak biraz kıllı doğdu saçlarıda simsiyahtı şimdi 2,5 aylık ve yüzündeki tüm tüyler sarardı, saçlarıda sarardı ama gür olmasına rağmen hiç dökülmedi, tüyler sararıyor mu yoksa dökülecek mi dökülecekse kaçınca ayda dökülecek yani sarı olanlarda çok belli oluyo yüzünde sarı sarı parlıyor 🤭