Hanımlar 2 ay 10 günlük bir bebeğim var gündüz kundak yapıyorum ama gece kundaklanmadan uyutuyorum onu bu ana kadar yan yatırırdım ve öylece uyurdu şimdi çok hareketlenmiş yan oturduğunda deli danalar gibi hareket edip kendini uyandırıyor
Benim durumumda olan var mı ne önerirsiniz şimdi ne yapmam gerekiyor gece de mi kundaklayayım onu
Gündüz kundaklayıp beşikte uyuturdum ve sallardım gece ise memede uyuyakaldığı için direkt yatagna yan yatırırdım ve uyurdu dediğim gibi şimdi hareketlenmiş ve kendi kendini uyandırıyor ne yapayım Hanımlar Bir fikir verin lütfen en azından gece rahattım sallamadan kurtulmuştum