Merhaba, aynı durum abimin kızında da vardı şuan 4 aylık gayet sağlıklı üfürüm dediğiniz durumda kalpte olan açıklık aslında 10 bebeğin 1’nde rastlanan bir durummuş gittikleri doktor öyle söylemişti, o açıklık bebek büyüyünce kapanıyormuş, tabi uzmanın görmesinde yarar var, geçmiş olsun kalbinizi ferah tutun 💐