Günaydın hanımlar , dokuz aylık bebegimin ilk gün ateşi vardı , ikinci gün aşırı kusma ve fazlasiyla ishali gitti , kakasını o kadar çok yaptı ki nasıl bu kadar yaptı hayret ettim , ve kusma aşırı derece var , doktor hafif enfeksiyonu var dedi , üç şurup ve probiyotik yazdı geldik ama ilaçlar etkisini göstermedi sanırım hâlâ kusuyor sormak istediğim önemli sey ise " Ağzından Öğürür gibi gaz çıkarıyor , herhalde kusma bitti mide boşaldı bide dünden beri aç , ondan mı sizce ? Aşırı oguruyor o şekil gaz çıkarıyor agzindan perişan oldu bebeğim . Genel olarak neye dikkat etmem lazım sizce neden olmuştur bide bağışıklıklari düşük benim çocuklarımın ne yapmam lazım neler yedirmem hangi takviyeleri kullanmam lazım , abur cubur vermiyorum hep ev yemeği ama 😌