Papatya-eylul88 Gittiniz mi kizlar doktor 40 in cikinca gel demişti gidemedim cicuktan birakcak kimse yok.ne yapiyir doktor?
2022anne Papatya-eylul88 ben gitmiştim ultrasonda kontrol ediyor ve sezeryan kesiğime bakmıştı bu kadar
1905burkiyy Papatya-eylul88 evet ben 14 günlükken gel demişti o zaman gittim bir de kırkım da da gittim Şuan oğlum 7 ayı bitirdi 8 den gün alıyor 6.cı ayında da gel demişti gittim yani ihmal etme bence git
bakkalemzigi Papatya-eylul88 gittim tabi ki çocuğu da aldım yanıma eşim baktı kapıda bi sorun var mı diye baktırdım yoksa baktırana kadar da ilişki vs girmezdim
TimurS 1905burkiyy bildiğim kadarıyla sadece dikişlere bakmıyorlar rahim toparlanmis mi ona da bakıyorlar bazı rahimler kücülmüyor eski haline dönmesi gerekiyor yani en azından benim.doktorum bakmıştı
1905burkiyy TimurS ona zaten ultrasondan bakıyorlar . Ben ilk zamanlar baktırmıştım 6 cı ayda da dikişlerine de iyice baktı . Unutmuşum inan çok oldu gideli ilk gidişim o yüzden
Bal38 Papatya-eylul88 ilk 10 gün sonra çagırmıştı ulturasyndan bakmıştı sonra 1 ay sonra gel dedi o zamanda alttan rahmime bakmıştı