Bedsssss benim kızımında elleri ve ayakları ya çok sıcaktır ya da çok soğuktur. Doktora sorduğumda kan akışı bazen dengesiz olabiliyor endişelenmenize gerek yok demişti ama içiniz rahat etmeyecekse bi doktora gidin. En iyi ateş ölçümü koltukaltından yapılan ölçümdür ordan bakın bide ateşine