Handiko
doktorlar bizim gonlumuzu hos etmek icin gercegi saklamazlar, kilosu iyi diyorsa iyidir.
doktordan iyi bilecek degiliz zaten ama -internetlerDen ve ondan bundan ogrendigimize gore :) -bebeginizin kilosu olmasi gereken aralikta, hic dertlenmeyin.