Geçenlerde post açmıştım. İkinci çocuğuma hamileyim kısmetse. 6 ay önce kürtaj olmuştum dış gebelik yaşamıştım 6 ay sonra tekrar hamile olduğumu ögrendim. İki gün önce beta değerim 338 2 gün sonra tekrar yenilenen beta değerim 670. İyi bir artış mı araya haftasonu girdi devlette yaptırdım özele haftaiçi gidicem de o zamana kadar bilen var mı sormak istedim artış seviyesi iyi mı sizce. Ve dün devlette kontrole gittiğimde rahim duvarı kalınlaşmış fakat keseyi görmek için erken dendi bu değer düsük mü henüz? Progestan ve folik asit başlattı