Arkadaşlar 5 aylık kızım var doğduğundan beri uykuyla arası pek iyi olmadı. Gündüz uykularını kucağımda yapıyor biliyorum alıştırdım ama başka türlü uyumuyor. Geceleri 9da yatıp 3 gibi uyanırdı. Ama şu 1 haftadır her saat başı ağlayarak uyanıyor. Emmeden de tekrar uykuya dalmıyor. Ağlayarak uyanmasının sebebi ne olabilir? Çok gazımız var uyutmadan çıkarıyorum ama karnı gurulduyor resmen forumdaki tüm uyku postlarını okudum nerdeyse siz neler önerirsiniz uykusuzluktan bayılmak üzereyim.