Forumunsultaniasude Beratim17 evet diyenler niye bu kadar az hayret milllet sever beleş parayı halbuki 😃 umut etmeyi falan şaşırttılar beni
Kumpr Beratim17 henüz almadık geçen sene de almamıştık bu sefer 4 tane alıcam 🤣 2 çocuğum var bir de bizim şansımıza
Dilararden Forumunsultaniasude çeyrek bilet 100 yarım bilet 200 ve tam bilet 400 olduğu için bu kadar az 😀😀
Forumunsultaniasude Dilararden Şu ekonomi biraz düzelsin milletin psikolojisi bozulmuş artık ocaktan sonra bakalım bizleri neler beklıyor