7 ay 10 günlük oğlum var. İlk defa ateşlendi.Biraz da burnu akıyor.
38.2 meme emmek istemeyecek şekilde ağlamaya başladı bir çay kaşığı kalpol verdim ensesine alnına ılık suyla ıslattığım bez koydum.
yapmam gereken ya da yapmamam gereken nedir?
Düzelmezse götüreceğim acile.
Ateşi şu an da biraz düştü gibi ağlaması kesildi uyudu.
Tekrar yükselirse ne kadar süre sonra kalpol verebilirim?