Bebeğim 2 ay 12 günlük … ne zaman emzirsem memede uyuyakalıyor , doydu mu doymadı mı anlamıyorum , yatağına yatırınca da uyanıp ağlıyor çünkü uyuduğu için gazı da çıkmıyor … hatta o kadar derin uyuyor ki tek meme emmeye başladı diğerine geçerken bile uyanıp almıyor ağzına … çok sıkıldım artık bu durumdan defalarca yatağına yatırıp sonra kaldırıp emzirmekten .. ne yapsam uyanmıyor meme de .. bi akıl verin ne yapacağım nasıl doyacak nasıl gazı çıkacak nasıl uyandırıcam ya