Tam 25 aylık kızım var akşam en geç aksi bir durum olmadıkça 10 da ya da 10 buçuk da uyutuyorum çok şükür uykusu düzene girmişti yani uyuduktan sonra sabaha kadar uyur hiç uyanmazdı şimdi şu bir haftadır gece çığlık kıyamet sanki dövmüşler gibi o kadar çok bağırarak ağlayıp uyanıyor ki susturamıyorum nedir ne değildir eşimde bende anlayamadık başka bu sorunu yaşayan var mı acaba ?