Kızlar eğitimi kendisi veren annelere soruyorum özelliklle, 20 aralıkta kendim vermeye başladım eğitimi. Okuduklarımdan öğrendiklerimden yola çıktım karar verdim. 7 aylık olacak bebeğim ve asla ayakta sallanmadan uyumaz. 3 gündür pışpışla uyutmaya çalışıyorum biraz zor oluyor bazen yanına yatıyorum ama özellikle geceleri zorluyor bu süreçte gece en az derecede uyanması için neler yaptınız? Ağlatmadan devam etmek istiyorum kaç gün sürer ve aşama aşama nasıl ayrılabilirim biraz püf nokta ve detay verebilir misiniz