tinna çok geçmiş olsun benim kızım 8.5 aylık .bizde yeni atlattık domuz gribini. İnflwer antibiyotik ile cortair ve ventol hava verdi. Yıkadım ateşi düşsun diye , calpol verdim 4 5 saatte bir . Ateşi düşup halsizliği geçince öksürük için ayak altına. Sarımsaklı zeytinyağı hazırlayıp sürup yatırdım . Şimdi iyiz sukur