ibrahimefeninannesi Kızlar 4 aylık bebegimi sağlık ocağı doktoru pipisi yapışık dedi ve iterek açmaya çalıştı zeytinyağıyla ovun dedi çocuk müdahale edildiğinden beri ağlıyor daha sünnet olmadı doktorun yaptığı doğru mu
DerinSu1 Benim oğlumdada tıkaňıklık vardı doktora götürdük hatta sünnetciye bile götürdük ikisinde doktorunuzun dediği gibi geri ittirerek masaj önermisti fazla ciş yapmıyordu sizin ne şikayetiniz vardı