Sağlık ocağında kızım için kapanıyor bıngıldağı demişti kapanmadı sağlık ocağındaki ebelere güvenip kendinizi strese sokmayın bıngıldak dıştan kapalı görüldüğünde içten açık olabiliyor bunu genelde doktorlar dışındakiler anlayamaz.O zaman bende doktora sormuştum 4. Aydan sonra kapandığında bir sorun olmaz kafa çevresi büyüdüğü sürece demişti,baş çevresinin büyümesini her ay düzenli olarak not edin kızım 8 aylık oldu hala açık bıngıldak içiniz rahat olsun sıkıntı olacağını düşünmüyorum