adabayb Perşembe günü sezaryan doğum yaptım bebeğim sadece o gün kaka yaptı normalde herhangi yapması gerekiyor mu doyduğunu anlamak için ve göğüsümün ucunu sıkınca mesela beyaz süt gibi gelir ya konstom süt hani ondan geliyor acaba doyuyormudue bebeğim ya
seizetheday adabayb kolostrom en besleyici süt zaten doyup doyamadığını kakasından değil çişli bez sayısından anlarsınız 5 6 çişli bez değiştiriyorsanız bebeğiniz rahat uyuyabiliyorsa doyuyordur ama evet ilk başlarda çok kaka yapıyorlardı neden 1 kez yaptı acaba
adabayb seizetheday şöyle bugün de mesela 2 defa çişli bez değiştik neden böyle anlamış değilim ama normalde doymadığı zaman ağlıyordu şuan rahat uyuyor bugündür
htcysf adabayb canım o zaman doymuyor olabilir ve buna bağlı sarılık da yükselebilir istersen bi doktoruna danış
adabayb serendipty 2 günlük bebek daha ve hemşire eliyle sıktığında gögüsümü süt kanalların açık ve geliyor dedi
seizetheday adabayb bence sütünü sağ ve ne kadar çıkıyor bak 2 çişli bez çok çok az daha sık emzirebilirsin ve arkadaşların dediği gibi bebeğin sarılık olduysa da çok uyuyabilir
sonbezbukucu sadece anne sütü alan bebeklerde 10 gün dışkılama yapmama normal. doyup doymadığını idrarlı bezlerinden anlarsınız. günde 4-6 bez idrarlı değiştiriyorsanız doyuyordur tabi doktorunuza da danışın