Merhaba bebeğim 4 ay beş günlük sütüm tamamen kesildi artık bu aya kadar emzirdim ama memeyi öğürüyor bebeğim emmek istemiyor uzun bir süre sagarak verdim ama kesildi neyse şuan sadece mamayla besleniyor bu ay kontrolde sadece mama yiyorsa ek gıda tadimlarina baslayabilirsin dedi doktorumuz ama ben çok çekiniyorum daha çok küçük gibi geliyor sizce erken mi bu ay da tadıma baslayan varmı aranızda ben bir ay daha beklemeyi düşünüyorum ama kararsızım konuyla ilgili bilgiye ihtiyacım var