Caglamm123 Fidanmnkl bnmde doğumdan sonra 6 ay olmadi 6 doldu ve adetim oldu en fazla 8 ay sürebilir demişti doktor
Hafsa_anne Eda95 canım ben ağustosta doğum yaptım 3defa adet oldum ayrıca bana doktorum asla prezervatif olmadan 1kere bile ilişki yaşama dedi çünkü sezeryan olunca en az 1 yıl kesinlikle hamilelik olmamalıymış
Eda95 Hafsa_anne evet bunun bilincindeyim deri iyileşmesi için hemde vücut kendini toplaması için indan yana sorun yok tek sıkıntı regl
Eda95 Deren_Hatun b3nde araştırdım 2 sene olmayan varmış hatta adet olmadan 2.ciye 3 Hamile kalan varmış
Eda95 Honey bende sadece ilk ay lekeleme oldu hatta onu adet sanmistim ama.değilmiş meğer birdaha da olmadi
Eda95 Cydvrl evet bide öyle bi durum da varmış onu da duydum 2 ay olduktan sonra olmamak falan dediginiz givi bence o bekleyişte insanı sınır eder
Nurevrenli Eda95 15. Ci ayda oldum bende 😒 çok bekledim ama 15.i aya girdiği gün nasip oldu 1.5 yaşa kadar normal dedi doktorm
Pirayee Eda95 ben hafta 1 sene olacak doğum yapali ve hala adet olmuyorum 😃 hele bi kışı atlatalım sonra olayim 😃
Serapaylar Fidanmnkl olur canım o şekildede çok kalan var ben spiral taktırdım en iyi koruma yöntemi o tabi yine taktir allahtan olduktan sonra ne yaparsan yap olucağı varsa oluyo
Gulfem_1605 Dogumdan 6 hafta sonra emzirirken kullanlilan dogum kontrol hapina basladim cünki sütün korumadigini doktorum belirtti. hem emzirdigim ve bu hapi aldigim icin 7 aydir olmuyorum
Ceyo Bnde. Bes oldu dogm yapalı dün adet oldm sandm braz pembe geldi smdi kahverengi sadece peceteye degiyo afedersiniz silince neden acaba boyle olan varmı