Merhaba kızım 3.5 yaşında şuan 35+1 haftalık 2.300 kilo doğdu kafasının gözüken yerinde damar genişlemesi oldu biz bunu ebeden duyduk gerçi o dedi onun sayesinde götürdük doktora 4-5 aylık falandı dideral hapa başlandı 2 yaşına kadar içti en son kontrolde kesti artık açılmış rengi dedi büyükçe orda yağ bezeleri olustukca biraz daha gider dedi şuan var hala büyük biraz daha rengi açık ama baya öncekine bakarak ama hala endişeleniyorum ağlayınca morariyor ora sizce yine götürsem mi Hemotoloji ye bunu yaşayan varmı acaba rica etsem yazarmisiniz